O mnie

Moje zdjęcie
Chełmno, Kuj-Pom, Poland
Jestem najszczęśliwszym mężem i ojcem, lubię powodować uśmiech na twarzach inny osób. Tworzę rysunki w różnej technice i na różnym gruncie,sprawia mi to ogromną satysfakcję i radość.
Wykonuję malowidła ozdobne ścienne, portrety ze zdjęcia oraz obrazki wypalane za pomocą pirografu.


KONTAKT ! ! !
Marek Bielówka
Tel. 669-104-016
e-mail: rastamoris@prokonto.pl , rastamoris@o2.pl ;
gg: 4840960 lub 1146128

Maluję postacie z bajek, kreskówek, wzory, ornamenty, zwierzęta ,rośliny, loga firm, przedszkola, oraz indywidualne zamówienia. Umawiam się z klientem w miejscu malowania, doradzam wystrój (robię zdjęcie i przygotowuję projekt w domu) bądź przyjmuję indywidualne zlecenie. Wykonuję szkic na ścianie po czym wypełniam go farbami akrylowymi (pigmenty) po zakończeniu pracy pokrywam rysunek lakierem w sprayu.

Malowidła wykonuję na terenie Chełmna, Świecia i okolic...

Wykonuję portrety ze zdjęcia, dowolny format: A5-A1, oraz fakturze: ołówek, węgiel, farba akrylowa, sepia, pastele suche(kredowe). Rysunki wykonuję na wysokiej jakości papierze rysunkowym i utwardzonym (technicznym). Po otrzymaniu zdjęcia z opisem na maila wykonuję szkic i wysyłam jego skan , po akceptacji skanu i uiszczeniu opłaty wysyłam oryginał pocztą.

Aby wprowadzić nieco więcej radosnego uśmiechu do mojej twórczości, postanowiłem spróbować swoich sił w KARYKATURACH. Maluję ze zdjęć, wszystkimi technikami na formatach od A5 do A1.

Ostatnia nowość !!!
Pirografia- wypalam obrazy w drewnie za pomocą pirografu(wypalarki) na zamówienie indywidualnie dla każdego wypalam wszystko co tylko klient sobie życzy...

UWAGA!!!
Proszę o przesyłanie zdjęć w wysokiej rozdzielczości,pamiętając że mi ostrzejsze zdjęcie tym dokładniejsza i bardziej szczegółowa kopia. Po otrzymaniu zdjęcie kontaktuję się z klientem i informuję czy podejmę się wykonania pracy...:)pozdrawiam


Cennik dostosowany jest indywidualnie dla każdego klienta

Zapraszamy również na naszą stronę internetową
oraz do naszego sklepu internetowego